Zákaznická zóna Zákaznická podpora,
Hlášení poruch
(pracovni dny 8-18 hod)
tel.: 605 215 179

Mapa pokrytí

Aktuality
  • 18.04.2019
    Hledáme někoho, koho baví hrát si s Arduinem nebo Raspberry - oživovat serva, kamery a další vychytávky na našem novém robotovi ... - zájemci pište na najman@za200.cz - takový pohodový přívydělek po práci nebo při studiu pro ty, co mají dostatek času :) :)
  • 23.12.2018
    Máme dáreček pro občany Ludgeřovic - v prosinci jsme prováděli sérii testů simulujících čištění kanalizace - a byli jsme úspěšní :) - více informaci najdete v lednovém zpravodaji !! Tak šťastné a veselé !!!
  • 20.12.2018
    Vážení zákazníci, přejeme vám všem klidné a pohodové vánoce, bohatého ježíška a vše nejlepší v roce 2019 více >

Návody a rady - GSM

Chci limit 100 Kč pro mé dítě - pomůžete mi?

Ano, přesně vám je tato služba určena. Můžete si nadefinovat více dětí a pro každé samostatně nastavit limit. Dokonce i pro váš domácí VOIP telefon (pokud máte)

Jak je to s daty?

Standartně jsou vyplá - NENÍ aktivní internet na den, takže se nemusíte bát, že nechtěným kliknutím zaplatíte balík (v zákaznické zóně si data pochopitelně můžete zapnout)

Jak je to s voláním na čísla 9xx? (erotické linky)

Tyto volání jsou zablokované a NELZE je odblokovat

Na jaké síti fungujete?

Fungujeme na síti Vodafone

Nejdou mi odchozí SMS.

Zkontrolujte v nastavení telefonu číslo střediska SMS zpráv. Mělo by být: +420

Nejdou mi data a mms

Nejspíše jsou špatně nastaveny služby v vašem telefonu. Použijte prosim nasledující odkaz pro zaslání konfigurační SMS. ZDE