Smlouva o poskytování telekomunikačních služeb č: (strana 1)

Smlouva o poskytovaní služeb elektronických komunikací

1. SMLUVNÍ STRANY

Smluvní strany jsou „Účastník“, „Poskytovatel“ a „Distributor“. Údaje o Účastníkovi a Poskytovateli jsou uvedeny ve specifikaci, Distributor je společnost za200.cz s.r.o., zapsána u KS Ostrava, vložka C38519, IČO 29393400, Hlučínská 515, Ostrava Petřkovice, 725 29

2. PŘEDMĚT SMLOUVY

2.1 Tato smlouva je rámcovou smlouvou, která umožňuje sdružit poskytování více Služeb Účastníkovi Poskytovatelem a Distributorem pod jednu zastřešující smlouvu. Služby samotné jsou pak stranami smlouvy dohodnuty v jednotlivých Specifikacích služeb. Poskytovatel i Distributor se touto Smlouvou zavazují poskytovat Účastníkovi Služby dohodnuté ve Specifikaci služeb, Distributor se dále touto Smlouvou zavazuje poskytnout Účastníkovi část své infrastruktury nebo umožnit napojení Účastníka na infrastrukturu Distributora tak, aby mohl využívat služby poskytnuté Poskytovatelem i Distributorem. Účastník se touto Smlouvou zavazuje platit cenu za poskytování Služeb Poskytovatele i Distributora.

2.2 Podmínky pro poskytování Služeb, stejně jako práva a povinnosti smluvních stran jsou, kromě této Smlouvy, stanoveny v níže uvedených dokumentech a), b), c), d) a e) (Dokumenty). V případě rozporu mezi Smlouvou a Dokumenty má přednost ustanovení Smlouvy, resp. Jejích dodatků. V případě rozporu mezi ustanoveními jednotlivých Dokumentů, mají přednost Dokumenty v následujícím pořadí:

a) Specifikace služeb („Specifikace“). Novější Specifikace, která se týká stejné služby, má přednost před starší

b) Aktuální ceník Služeb („Ceník“)

c) Všeobecné podmínky pro poskytování služeb elektronických komunikací a služeb zajišťování veřejných komunikačních sítí („Podmínky“)

d) Popisy služeb na aktuálních www stránkách poskytovatele

e) Provozní podmínky služeb na aktuálních www stránkách poskytovatele

3. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

3.1 Číslované dodatky ke Smlouvě budou vypracovány na základě požadavků některé ze smluvních stran. Veškeré změny lze provádět pouze písemně. Další služby, nebo změny stávajících Služeb mohou být účastníkem požadovány formou vyplnění nové Specifikace. Po akceptaci ze strany Poskytovatele a Distributora se nová Specifikace stává součástí této Smlouvy.

3.2 Smlouvu lze ukončit v souladu s Podmínkami

3.3 Jednotlivé služby podle specifikací je možné ukončit samostatně v souladu s dohodnutou dobou jejich poskytování.

3.4 V případě poskytování služeb na dobu určitou pokud některá ze stran nesdělí prokazatelně druhé straně, že nemá zájem na dalším trvání, mění se v poslední den tato doba na dobu neurčitou.

3.5 Službu poskytovanou na dobu neurčitou mohou obě smluvní strany vypovědět, a to i bez udání důvodu. Výpověď musí být písemná a prokazatelně doručena druhé straně. Výpovědní doba, pokud se strany nedohodnou jinak, je měsíc a počíná běžet prvním dnem měsíce následujícího po měsíci, ve kterém byla výpověď doručena druhé straně.

3.6 Smlouva je ve třech vyhotoveních, z nichž Účastník, Poskytovatel i Distributor obdrží po jednom.

3.7 Účastník a Poskytovatel projevili svůj souhlas s touto smlouvou podpisem Specifikace na rubu této smlouvy.


vysvětlivky ke specifikaci:

- cena ujednána ve specifikaci je součet ceny Poskytovatele a Distributora.

- v části „koncový bod sítě – místo předání našim routerem, ……“ – slovní spojení „našim routerem“ znamená „routrem distributora“


Všeobecné podmínky pro poskytování služeb elektronických komunikací a služeb zajišťování veřejných komunikačních sítí (dále také jen „Podmínky“)

1. VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

Úvodní ustanovení

Distributor je oprávněn k poskytování telekomunikačních služeb „Zajištění veřejných komunikačních sítí“ a Poskytování služeb elektronických komunikací“, Poskytovatel je oprávněn k poskytování telekomunikační služby „Poskytování služeb elektronických komunikací“, obojí ve smyslu zákona č. 127/2005 Sb (zákon o el. komunikacích), dále také jen Zákon. Ceny za poskytované telekomunikační výkony jsou uvedeny v platném Ceníku telekomunikačních služeb Poskytovatele a Distributora (dále jen „Ceník“).

Výklad použitých pojmů

Kromě pojmů, uvedených v zákoně o el. komunikacích č. 127/2005 Sb., se pro účely těchto Podmínek rozumí:

Účastník – Uživatel telekomunikační služby, který je ve smluvním vztahu s jejím Poskytovatelem, údaje jsou uvedeny ve smlouvě nebo specifikaci.

Uživatel – fyzická nebo právnická osoba, které je poskytována telekomunikační služba.

Poskytovatel – Poskytovatel telekomunikační služby, který je ve smluvním vztahu s účastníkem. Poskytovatel poskytuje účastníkovi tzv. „služby vyšších vrstev“ tj. např. management síťového provozu (aby Účastník měl možnost dynamicky využívat kapacitu sítě Distributora), služby billingu (správné zaúčtování plateb) a další služby. Poskytovatel své služby poskytuje v místě svého sídla nebo v místě, kde má své technologické centrum.

Distributor – Poskytovatel telekomunikační služby, který je ve smluvním vztahu s účastníkem. Distributor poskytuje Účastníkovi fyzické připojení, stará se o propojení na transportních vrstvách včetně provozu BGP. Distributor má u Účastníka fyzické zařízení, dále provozuje službu „Zajištění veřejných komunikačních sítí“ – tj. má na území ČR umístěn hardware pro distribuci a k tomuto hardware má právní vztah.

Smlouva o poskytování služeb elektronických komunikací (dále jen Smlouva) – právní dokument, kterým se zakládá smluvní vztah mezi Poskytovatelem, Distributorem a Účastníkem

Koncové telekomunikační zařízení (dále jen koncové zařízení) – zařízení připojené ke koncovému bodu sítě Distributora určené k přijímání, vysílání, zpracování nebo uchování informací v souvislosti s používáním příslušné telekomunikační služby.

Koncový bod telekomunikační sítě (dále jen koncový bod) – fyzický spojovací bod s technicky specifikovaným rozhraním mezi telekomunikační sítí Distributora a připojovaným koncovým zařízením. Koncový bod je součástí telekomunikační sítě Distributora a jeho rozhraní je předávacím místem, na kterém je uživateli telekomunikační služby poskytován přístup ke službám Poskytovatele.

Telekomunikační výkony (dále jen výkony) – telekomunikační služby a zřizování, změna, obnova, údržba a provoz telekomunikačních zařízení.

Telekomunikační služby (dále jen služby) – jsou služby poskytování elektronických komunikací a služby zajišťování veřejných komunikačních sítí.

Závada na telekomunikačním zařízení (dále jen závada) - stav, který znemožňuje používat telekomunikační zařízení nebo službu obvyklým způsobem.

Přípojné vedení – vedení od přípojného bodu transportní sítě Distributora ke koncovému bodu určenému pro připojení koncového zařízení.


2. SMLUVNÍ VZTAH

2.1. Vznik smluvního vztahu

Veškeré služby, které tvoří předmět těchto podmínek, jsou poskytovány na základě Smlouvy, která obsahuje zejména identifikační údaje smluvních stran, předmět a rozsah plnění jejich závazků.

Smluvní vztah mezi Poskytovatelem, Distributorem a Účastníkem vzniká dnem, kdy je Smlouva podepsána oprávněnými zástupci všech smluvních stran.

V případě, že je poskytováno několik služeb jednomu Účastníkovi, je přípustné uzavřít na poskytování těchto služeb jedinou Smlouvu. Veškerá komunikace týkající se smluvního vztahu musí být vedena písemnou formou. Změny smluvního vztahu se provádějí písemnými číslovanými dodatky podepsanými oprávněnými zástupci všech smluvních stran.

Účastník není oprávnění vystupovat nebo jinak jednat jménem strany Poskytovatele nebo Distributora.

Smluvní strany považují za důvěrné všechny informace, které vyplývají z uzavřeného smluvního vztahu, nebo které získávají v souvislosti s jeho plněním, a tyto informace nesdělí třetí osobě bez písemného souhlasu. Závazek mlčenlivosti platí i po zániku smluvního vztahu.

2.2. Ukončení smluvního vztahu

Smluvní vztah uzavřený na dobu určitou končí:

- uplynutím doby, na kterou byl sjednán

- dohodou smluvních stran

Smluvní vztah uzavřený na dobu neurčitou končí:

- dohodou smluvních stran

- výpovědí

Smluvní strany jsou oprávněny vypovědět smlouvu na dobu neurčitou písemnou výpovědí s měsíční výpovědní lhůtou, která počíná běžet prvním dnem kalendářního měsíce následujícího po dni doručení výpovědi druhé smluvní straně.

Poskytovatel je povinen v případě, že Účastník nezaplatí včas vyúčtování ceny za poskytnutou službu nebo neplní další smluvní podmínky, zajistit, aby bylo Účastníkovi prokazatelně dodáno upozornění s uvedením náhradního termínu plnění. Pokud Účastník v uvedeném termínu nesjedná nápravu, Poskytovatel má právo omezit poskytování dané služby zamezením aktivního přístupu ke službě. Při opakovaném neplnění smluvních podmínek má Poskytovatel právo ukončit poskytování služby a odstoupit od smlouvy. Odstoupením od smlouvy nedochází ke zrušení smlouvy od počátku, ale od okamžiku doručení písemného projevu vůle Poskytovatele odstoupit od smlouvy Účastníkovi.

Ukončením smluvního vztahu mezi Účastníkem a Poskytovatelem je ke stejnému okamžiku ukončen smluvní vztah mezi Účastníkem a Distributorem, pokud se Účastník a Distributor nedohodnou jinak.


3. TELEKOMUNIKAČNÍ SLUŽBY

3.1 Rozsah a specifikace poskytované služby

Telekomunikační služba je poskytována nepřetržitě, nestanoví-li zákon jinak. Poskytování telekomunikační služby je zabezpečeno v rámci veřejné telekomunikační sítě Distributora nebo v součinnosti s dalšími Poskytovateli telekomunikačních služeb v místní, meziměstské i mezinárodní telekomunikační síti. Poskytování telekomunikační služby je v rámci veřejné telekomunikační sítě Distributora i Poskytovatele zabezpečeno v plně automatickém režimu. Telekomunikační služby Poskytovatele i Distributora jsou definovány ve Smlouvě a Specifikaci.


4. CENA, PLATEBNÍ PODMÍNKY

4.1. Cena

Ceny a cenové podmínky za poskytované služby jsou uvedené v Ceníku Poskytovatele a Distributora, které jsou platné v době poskytnutí těchto služeb. Ceny jsou stanoveny jako smluvní v souladu se zákonem č. 526/1990 Sb., o cenách ve znění pozdějších předpisů. Ceník je k dispozici Účastníkovi v sídle Poskytovatele i Distributora. Poskytovatel i Distributor si vyhrazují právo Ceník změnit. V takovém případě se Poskytovatel nebo Distributor zavazuje minimálně jeden měsíc předem písemně informovat Účastníka o změnách cen a cenových podmínek uvedených v Ceníku. Účastník je oprávněn do 15 dnů od doručení informace o změnách cen a cenových podmínek vypovědět Smlouvu způsobem uvedeným v těchto Všeobecných podmínkách ve výpovědní lhůtě 30 dnů. V takovém případě platí po dobu výpovědní lhůty původní ceny a cenové podmínky.

Nevypoví-li účastník smlouvu ve shora stanovené lhůtě, jsou ceny uvedené v Ceníku platné a Poskytovatel i Distributor mají tedy právo účtovat nové ceny dle Ceníku. Účastník se tedy zavazuje platit ve prospěch Poskytovatele a Distributora ceny uvedené v novém Ceníku.

4.2. Platební podmínky

Účastník bude skládat finanční prostředky na úhradu poskytnutých služeb na souhrnný účet Distributora a Poskytovatele předem. K tomuto účelu Poskytovatel přidělí Účastníkovi variabilní symbol. Pouze platba se správným variabilním symbolem bude přesunuta na virtuální účet Účastníka (dále jen "Kredit") a zpracována. V opačném případě bude vrácena zpět Účastníkovi nebo v případě vkladu v hotovosti zůstane na zvláštním účtu. Prvního dne v měsíci převede Poskytovatel jménem Účastníka z Kreditu Účastníka na účet Distributora částku odpovídající vyúčtování Distributorem za využití služeb a na účet Poskytovatele částku odpovídající vyúčtování Poskytovatelem za využití služeb. Platnost Kreditu je neomezená. V případě ukončení smluvního vztahu bude nevyčerpaný Kredit vrácen bez zbytečného odkladu Účastníkovi.

Pokud zůstatek Kreditu klesne pod 0 Kč, je Poskytovatel nebo Distributor oprávněn omezit Účastníkovi aktivní přístup ke službám. V případě, že zůstatek Kreditu bude nižší než -500 (slovy mínus pět set) Kč, bude vymáhání předáno právnímu zástupci Poskytovatele a Distributora.


5. PRÁVA A ZÁVAZKY SMLUVNÍCH STRAN

5.1. Práva a závazky Účastníka

Každá právnická a fyzická osoba, která splňuje ustanovení těchto Všeobecných podmínek a s nimi souhlasí, má právo na používání veřejné telekomunikační služby v rozsahu a způsobu, odpovídajícímu technickým a provozním možnostem Distributora a Poskytovatele. Umístí-li Distributor k Účastníkovi zařízení v souvislosti s poskytováním služby, celé zařízení, pokud není uvedeno jinak, zůstává ve vlastnictví Distributora. Účastník nemá žádná práva k tomuto zařízení, není nájemcem tohoto zařízení, ani nemá právo do zařízení žádným způsobem zasahovat. Účastník souhlasí s umístěním anténního systému a dalšího potřebného zařízení na budovu a do prostor k tomu vhodných. Účastník je dále povinen umožnit přístup Distributorovi k zařízení. Účastník je povinen ze své strany učinit taková opatření, aby na systému a zařízení nevznikla škoda. V případě porušení této povinnosti (včetně krádeže) odpovídá Účastník za škodu na tomto zařízení způsobenou v plném rozsahu a je povinen škodu do 7 dnů uhradit.

Účastník odpovídá dle obecně závazných právních předpisů za škody, které Distributorovi způsobí neodborným zásahem do zařízení koncového bodu a do zařízení Distributora.

Účastník se zavazuje platit řádně a včas ceny za poskytnuté služby, jakož i uhradit společnostem Poskytovatele a Distributora případné další úhrady v souladu s Ceníkem.

Účastník má právo na snížení ceny za používání služeb z důvodu závady na telekomunikačním zařízení Distributora nebo Poskytovatele, pokud Účastník tuto závadu nezavinil a pokud nenastaly podmínky, které vylučují odpovědnost Distributora nebo Poskytovatele ze zákona.

Účastník se zavazuje udržovat kladný Kredit. Nastane-li záporný zůstatek Kreditu, je Účastník povinen do 7 dnů od chvíle, kdy záporný zůstatek nastal, tento zůstatek navýšit v souladu s Podmínkami.

Účastník se zavazuje: - být v nezbytně nutném nebo předem zvlášť dohodnutém rozsahu nápomocen při instalaci příslušného zařízení v prostorách Účastníka, zejména:

- předem zajistit připravenost prostor a podmínky prostředí pro instalaci a provoz zařízení

- umožnit ve sjednanou dobu vstup pracovníků Distributora a jeho subdodavatelů, provedení instalačních prací

- bezplatně poskytnout osvětlení a přípojku elektrické sítě

- zajistit souhlas majitele objektu s umístěním koncových bodů

- poskytnout veškeré nezbytné podklady pro zpracování projektu, pokud je nutný

- poskytnout veškeré nezbytné podklady pro zajištění příslušných povolení, pokud jsou nutná

- odsouhlasit v dohodnutém termínu projekt, pokud byl zpracován

Účastník se zavazuje bezplatně zajišťovat napájení telekomunikačního zařízení Distributora instalovaného u Účastníka, které souvisí s provozem poskytované služby.

Účastník se zavazuje bez zbytečného odkladu ohlásit způsobem uvedeným v odst.5.4.veškeré závady, které zjistí na zařízení Distributora, ztrátu nebo poškození tohoto zařízení.

Účastník se zavazuje umožnit ve sjednanou dobu pracovníkům, kteří se prokáží oprávněním Distributora nebo Poskytovatele, přístup ke koncovému bodu služby a k zařízení Distributora.

Účastník se zavazuje poučit všechny, jimiž umožní přístup k Internetu, o nepřístupnosti šíření počítačových virů, trojských koňů a podobných algoritmů a právně napadnutelných informací v síti Internet a nepřípustnosti neoprávněného přístupu k cizím informačním zdrojům.

5.2. Práva a závazky Poskytovatele a Distributora

Distributor i Poskytovatel se zavazují udržovat telekomunikační zařízení, určená k poskytování služeb ve stavu způsobilém pro řádné používání služeb.

Poskytovatel i Distributor se zavazují informovat Účastníky vhodným způsobem předem nebo bez zbytečného odkladu o změnách nebo nepravidelnostech v poskytování služby.

Poskytovatel i Distributor jsou povinni předkládat Účastníkovi přehledné a srozumitelné vyúčtování ceny za poskytnuté služby. Doklady musí nést náležitosti stanovené obecně závaznými právními předpisy.

V případě, že má Účastník právo na vrácení přeplatků cen, jsou Poskytovatel i Distributor povinni příslušnou částku zúčtovat ve prospěch Účastníka v nejbližším vyúčtování ceny.

Poskytovatel ani Distributor neodpovídá za škodu, která Účastníkovi vznikne tím, že požadovaná služby byla poskytnut vadně nebo nebyla poskytnuta vůbec (§ 82 odst.10, zákona o telekomunikacích č. 151/2000 Sb.).

Poskytovatel ani Distributor neodpovídá za obsah přenášených zpráv.


6.OSTATNÍ UJEDNÁNÍ

6.1 Ochrana dat o Účastníkovi a telekomunikační tajemství

Smluvní vztah o poskytování telekomunikačních služeb je spojen se shromažďováním, zpracováním, uchováním a zpřístupňováním informací o Účastníkovi (dále jen Informace). Ochrana Informací je vymezena zejména těmito zákony:

- č. 151/2000 Sb., o telekomunikacích, ve vztahu ke jménům, adresám a číslům komunikujících stran a obsahu zpráv přenášených telekomunikačními zařízeními a sítěmi ( § 84 tohoto zákona ).

- č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů

- č. 148/1998 Sb., o ochraně utajovaných skutečností a o změně některých zákonů, ve vztahu k obsahu informací přenášených telekomunikačními zařízeními a sítěmi

- č. 89/1995 Sb., o státní statistické službě ve vztahu k činnosti jiných subjektů v telekomunikačních sítí a jejich statistickému zjišťování.

Při shromažďování dat, jejich zpracování, ukládání do údajové základny, zveřejňování, ochraně, zabezpečení přenosu dat, archivování a skartaci včetně procesu výmazu informací v elektronické formě, postupují Poskytovatel i Distributor ve smyslu těchto zásad:

- využívat dat, získaných v rámci poskytování telekomunikačních služeb a dalších telekomunikačních výkonů a provozovat systém takto získaných informací pouze k účelu, pro který byly získány

- soustřeďovat data přiměřeně účelu, neshromažďovat nadbytečné údaje, je zakázáno získávat informace pod tímto krytím k jiným účelům

- zajistit archivování, skartaci a proces výmazu v elektronické formě v souladu se zákonem č. 97/1974 Sb., o archivnictví, ve znění zákona č. 343/1992 Sb., kterým se stanoví kritéria pro posuzování písemností jako archiválií a podrobnosti skartačního řízení

- zajistit ochranu informací před neoprávněným přístupem nebo zpracováním

- učinit opatření, aby fyzické osoby v rámci svého pracovního nebo obdobného poměru, které při plnění svých úkolů přicházejí do styku s informacemi o uživatelích, s nimiž organizace nakládá, měli povinnost mlčenlivosti a nesměli je bez splnění zákonných podmínek zpřístupnit jiným subjektům nebo využít pro sebe

- učinit opatření, aby po skončení pracovního nebo i obdobného poměru mezi fyzickou osobou a provozovatelem nemohly být informace touto osobou využity

- uchovávat informace pouze po dobu nezbytně nutnou.

Podpisem Smlouvy dává Účastník souhlas s tím, aby Poskytovatel i Distributor v souvislosti se smlouvou vedli o fyzických nebo právnických osobách informace při zachování podmínek podle bodu 1) a 2) tohoto odstavce.

6.2 Reklamace

V případě, že se Účastník domnívá, že mu byla Poskytovatelem nebo Distributorem vadně poskytnuta služba, může příslušná práva z odpovědnosti za tyto vady uplatnit u Poskytovatele nebo Distributora za podmínek uvedených níže. Poskytovatel i Distributor odpovídají za rozsah, cenu a kvalitu jen těch služeb, které poskytují v souladu s příslušnou Smlouvou.

Reklamace se uplatňuje u technické podpory Poskytovatele a Distributora a to písemně na adrese : za200.cz servis s.r.o., Hlučínská 515, Ostrava Petřkovice, CZ - 725 29.

Spočívá-li vada služby v nesprávně vyúčtované ceně za poskytnutou službu, má Uživatel právo reklamovat vyúčtování ceny za službu do 1 (jednoho) měsíce od doručení tohoto vyúčtování, jinak toto právo zanikne. Podání reklamace nemá odkladný účinek.

Reklamace týkající se jiných závad než vyúčtované ceny musí být podány bez zbytečného odkladu po jejich zjištění, nejpozději však do 15 (patnácti) dnů, jinak právo na tuto reklamaci zaniká.

Reklamace se vyřizují ve lhůtách odpovídajících složitosti a technické či administrativní náročnosti uplatněné reklamace, maximálně však do 30 dnů.

Poskytovatel nebo Distributor zabezpečí bez zbytečného odkladu odstraňování případných závad, které se při poskytování služby projeví, nejpozději však do 48 hodin od nahlášení, pokud se nejedná o závadu v důsledku vyšší moci nebo činnosti třetí strany, kterou nemohl Poskytovatel nebo Distributor svým jednáním ovlivnit ani předvídat, nebo závadu způsobenou neodbornými zásahy Účastníka do telekomunikačního zařízení. V tom případě Distributor Účastníka informuje o předpokládaném termínu odstranění závady.

V případě, že je reklamace shledána jako oprávněná, má Účastník podle charakteru vadně poskytnuté služby právo na vrácení přeplatku ceny, nebo na snížení ceny za vadně poskytnutou službu.

Nevyhoví-li Poskytovatel nebo Distributor podané reklamaci na vyúčtovanou cenu, je účastník oprávněn uplatnit u Českého telekomunikačního úřadu námitky proti vyřízení bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne doručení vyřízení reklamace.

6.3. Dostupnost služby, snížení ceny, kontaktní údaje a další…

Poskytovatel i Distributor garantují technickou dostupnost služby 89,999 %. Tato garance se vztahuje na Účastníky připojené optickým okruhem nebo mikrovlnným pojítkem na frekvenci 10,5 Ghz. Účastníkům připojeným pomocí tzv. „wi-fi“ technologie (802.11a,b,g) nelze tuto dostupnost garantovat v době nepříznivých meteorologických podmínek (husté mlhy, deště a sněžení) a při zarušení okolními zařízeními.

Poskytovatel i Distributor si vyhrazují právo omezit částečně nebo i zcela poskytování služby z důvodů plánované údržby sítě každou sudou neděli v rozmezí od 0:00 do 8:00.

Nemůže-li Účastník využívat služeb Poskytovatele nebo Distributora pro závady, za které sám neodpovídá, má právo na vrácení poměrné části pravidelných měsíčních poplatků. V případě, že doba poruchy služby v jednom pracovním týdnu činí více než dvacet (20) hodin v době mezi 9:00-18:00, má Účastník právo na snížení zaplacené ceny za závadnou službu o jednu pětinu (1/5). Pokud by doba poruchy činila více než deset (10) dní v jednom kalendářním měsíci, má Účastník právo na vrácení zaplacené ceny za závadnou službu v plné výši

Právo na vrácení zaplacené ceny Účastník ztrácí v případě, že k závadě došlo byť i částečně z jeho viny.

V případě nesrovnalostí ve vyúčtování a provozu služby rozhoduje výpis z provozu zařízení Poskytovatele nebo Distributora. Faktury jsou zasílány v elektronické podobě na adresu zadanou zákazníkem. Platby lze provádět v hotovosti nebo převodem na účet poskytovatele. Datumem zaplacení se rozumí datum, kdy byly peníze připsány na účet poskytovatele. Služba je určená pro konečnou spotřebu Účastníka. Další přeprodej je možný pouze s výslovným souhlasem Poskytovatele i Distributora.


7. PŘEMĚNA NA OSOBU POVINNOU K DANI

7.1. Je-li ve specifikaci uvedeno, že Účastník není osobou povinnou k dani podle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění, a změní-li se postavení Účastníka (na osobu povinnou nebo identifikovanou k dani podle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění), končí táto smlouva před okamžikem přeměny.

7.2. Ve stejný okamžik, kdy končí smlouva podle bodu 7.1., vzniká nová smlouva s poskytovatelem pro komerční subjekty tj. společnost za200.cz s.r.o., ič: 293 93 400, zapsán u KS Ostrava, vl. C38519, včetně převodu nevyrovnaných závazků Účastníka vyplývajících z předchozí smlouvy.

7.3. Účastník je povinen tuto změnu nahlásit do 7 dnů od data, kdy změna nastala. V případě nesplnění je Poskytovatel uvedený v bodě 7.2 oprávněn účtovat náhradu 3000 Kč za každý i započatý měsíc nad lhůtu 7 dnů, kdy Účastník svou povinnost nesplnil.


9. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

Poskytovatel i Distributor si vyhrazují právo Podmínky změnit. V takovém případě se Poskytovatel i Distributor zavazuje minimálně tři měsíce předem písemně informovat Účastníka o změnách Podmínek. Účastník je oprávněn do 15 dnů od doručení informace o změnách Podmínek vypovědět Smlouvu způsobem uvedeným v těchto Podmínkách. V takovém případě platí po dobu výpovědní lhůty původní Podmínky.


Tyto Všeobecné podmínky vstupují v platnost dnem 1.7.2012.