Zákaznická zóna Zákaznická podpora,
Hlášení poruch
(pracovni dny 8-18 hod)
tel.: 605 215 179

Mapa pokrytí

Aktuality
  • 16. 3. 2020
    !!!!! Internet zdarma pro „naše klienty v první linii“ !!!!! Všichni naši zákaznící bojující v první linii bez ochranných prostředků (lékaři, hasiči, policisté, ale také prodavačky, lékarnice, ….) - tento měsíc máte náš internet zdarma !!! - napište nám mailem jen vaše jméno, adresu a povolání
  • 16. 3. 2020
    Omlouváme se za občasnou nedostupnost naší zákaznické linky 605 215 179, jedná se o problém vyplývající z přetížení kapacit mobilních operátorů. Prosím pro komunikaci s námi používejte email podpora@za200.cz
  • 13. 3. 2020
    OMEZENÍ NA ZÁKLADĚ BEZPEČNOSTNÍCH OPATŘENÍ Vážení zákazníci, dovolte abychom Vás informovali o zavedení organizačních změn v obsluze a servisu. Aktuální bezpečnostní situace v ČR nás nutí k zavedení bezosobního styku s našimi zákazníky. S účinností od pátku 13.3.2020 z toho vyplývají následující pravidla: Přerušujeme realizace všech nových přípojek. Přerušujeme práce nesouvisející se zajištěním provozu internetových služeb ( realizace kabelových rozvodů, konfigurace domácích sítí, instalace nových wi-fi rozvodů, externí konzultace apod. ). Přerušujeme přijímaní veškerých hotovostních plateb. Primárním cílem naší činnosti je nyní zajištění provozu stávajících internetových přípojek. Stále jsme však pro Vás k dispozici na telefonním čísle 605 215 179 a to v pracovních dnech od 8:00 - 18:00 hodin. Na vzniklou situaci máme připraven přesný scénář tak, abychom pro Vás dokázali zajistit plnohodnotné služby bez jakýchkoliv omezení. Vyzýváme Vás, abyste své zařízení v žádném případě neresetovali, nepřenastavovali, či jinak neupravovali nastavení či umístění, v krajním případě proveďte pouze vypnuti z el. proudu na několik sekund. V případě přetrvávajících potíží, je nejlepší nás telefonicky kontaktovat a teprve po konzultaci zasahovat dle našich instrukcí. Neodbornými zásahy z Vaší strany by mohlo dojít k takovým změnám, které bychom nedokázali již jednoduše opravit a vyžadovalo by si to návštěvu našeho technika na místě, což bude s velkou pravděpodobností nemožné. Přesto se nebojte, že byste zůstali bez internetu, naprostá většina problémů je řešitelná i za současné krizové situace. Děkujeme za pochopení. ví­ce >

Návody a rady - GSM

Chci limit 100 Kč pro mé dítě - pomůžete mi?

Ano, přesně vám je tato služba určena. Můžete si nadefinovat více dětí a pro každé samostatně nastavit limit. Dokonce i pro váš domácí VOIP telefon (pokud máte)

Jak je to s daty?

Standartně jsou vyplá - NENÍ aktivní internet na den, takže se nemusíte bát, že nechtěným kliknutím zaplatíte balík (v zákaznické zóně si data pochopitelně můžete zapnout)

Jak je to s voláním na čísla 9xx? (erotické linky)

Tyto volání jsou zablokované a NELZE je odblokovat

Na jaké síti fungujete?

Fungujeme na síti Vodafone

Nejdou mi odchozí SMS.

Zkontrolujte v nastavení telefonu číslo střediska SMS zpráv. Mělo by být: +420

Nejdou mi data a mms

Nejspíše jsou špatně nastaveny služby v vašem telefonu. Použijte prosim nasledující odkaz pro zaslání konfigurační SMS. ZDE